ESW SYAZWANI

Group Buy Price RM 90.00
Item Quantity: 5 or Buyer Count: 5
Group Buy Price Item Quantity: 5 or Buyer Count: 5

Note:
You are committing to purchase this product at the original / discounted price. Group buy price will be charged when buyer count is reached.
Individual Price RM 100.00 RM 105.00 -4%
RM 105.00
Note:
You are committing to purchase this product at the original / discounted price. Group buy price will be charged when buyer count is reached.

Please select a variant from Option 1
Variations
Option 1:
ESW
0

Cart

ESW SYAZWANI

Active

View Shop

Not availableRatings

2.0%Cash Points

Joined9 months, 2 weeks ago

9 months, 2 weeks agoJoined

Groups Available

Purchase to start group buy.
Product Information

Ships FromSelangor

BrandESW

Option 1 ESW

Warranty Period3 days refund if unwanted

Warranty TypeImprove skin condition without pain

Points

Cash Points (CP) = 2.0%

Reward Points = 1 point per RM 1

Shariah Compliance Compliant

Product Description

ESW PENIPU! INGATKAN KENA MAKAN BERBOTOL-BOTOL BARU NAMPAK KESAN TAPI TAK SAMPAI SEBOTOL DAH GLOWING.

* Jangan sampai kawan pandang sebelah mata sebab kulit berjerawat dan nampak kusam. Biasalah sekarang ni ramai orang tengok rupa.
* Kita jaga penampilan dan kulit wajah kadang-kadang bukan untuk orang lain pun, tapi untuk keyakinan diri kita juga kan?
* ESW ni boleh dijadikan salah satu ikhtiar untuk dapatkan kulit wajah yang korang idam-idamkan.
* Bahan-bahan ESW ni diimport dari Jepun tau iaitu serbuk mutiara dan serbuk sakura.
* ESW membantu mengecutkan jerawat dengan cepat. Tak perlu stress lagi lepas ni asyik fikir, "bila jerawat nak hilang?"
* Mencerahkan kulit dari dalam tanpa perlu suntikan vitamin C .

Product Ratings
No Rating (0 Reviews)

From The Same Seller

Similar Products